вівторок, 11 вересня 2012 р.

Статуси в соціальних мережах як реклама

Статуси для Facebook, статуси для Вконтакте, статуси для Однокласників, дуже прикольні статуси, ці запити кожного дня входять в топи запитів всіх пошуковиків.
Чому статуси в соціальних мережах стали настільки популярні? Нехай на це питання відповідають невгамовні соціологи і психологи, з нашої точки зору статуси в соціальних мережах це не просто новий модний тренд  - це дуже потужний маркетинговий хід, який можна чудово використовувати для тих кого цікавить реклама в інтернеті !

Як Ви гадаєте, про що думає дівчина встановлюючи у себе Вконтакті статус:
«Колись я була ангелом …, потім поміняла крила на мітлу …. А що? І швидкість вище і по господарству зручніше …. ».
Та це просто рекламний і маркетинговий хід, оголосити всім, що в принципі дівчина «ангел» і хоче зацікавити своєю сторінкою.
Є статуси, в ​​яких дівчата не тільки «рекламують» себе, але і прямо вказують на свій соціальний статус – «не заміжня».
“Я одна” не означає “я шукаю когось”, просто думала, що Вам цікаво буде знати …
Отже, якщо навіть самі «прикольні» статуси – це маркетинговий інструмент, то чому б цим не скористатися бізнесу?
Як, і для чого відкривати бізнесу свою сторінку в соціальних мережах «Сільське радіо» писало вже не раз, тому на цьому зупинятися не будемо, а просто перейдемо до прикладів.
Ось кілька прикладів, як можна використовувати статуси в соціальних мережах в рекламних цілях:
«Хочу золоту рибку, і Бентлі, так на всякий випадок, а раптом з рибкою якась лажа трапиться …», – замість «Bentley» природно можна вставити будь-яку відповідну марку автомобіля.
«Відірвалися від Інтернету, і поїхали з нами в літо. Літо, на краю світу, десь там, навіть зимою – літо! » – Доречний статус для туроператорів.
«Кожного ранку прокидатися від яскравих сонячних променів …
Швидше на пляж! Швидше купатися!
Влітку світ стає світліше! », – Відповідний статус для готелю на південних берегах наших морів.
«Літо! Це коли верхній одяг більше змахує на нижню білизну», – такий провокаційний статус був би вдалим для реклами бутіка чи магазину жіночого одягу.
«Літо відчувається, на вулиці так тепло, короткі спідниці, сонечко світить, пташки співають, співають … Співучий настрій завжди в нашому караоке-клубі!» – Непоганий статус для караоке-клубу.
«- Шукаєш нового хлопця не розлучившись з попереднім?
– Але, ти ж за новими туфлями, босоніж не ходиш?!!»- А ось такий статус-провокація для «сміливого» взуттєвого магазина зміг би привернути увагу. Адже в статусі важливу роль грає незвичність, свіжість, гумор і провокація.
Крім того, що статус, це хороший маркетинговий інструмент – це ще й чудовий маркер ефективності Вашого рекламного «слогана».
Наприклад, один відомий мережевий туроператор почав рекламну компанію, під девізом «Пора відпочивати», підключивши при цьому крім традиційних медіа, свої сторінки в Facebooke і Вконтакте. В результаті витративши величезні гроші на телерекламу, туроператор навіть не спромігся встановити відповідний статус у соціальних мережах. Як наслыдок, будь-який пошуковик і Великий Google в першу чергу, видає за пошуковим запитом «Пора відпочивати», кого завгодно, навіть туристичну агенцію з Білої Церкви, але жодного разу найбільшого міжнародного туроператора.
Звідси висновок: продумуєте не тільки рекламний слоган, а й враховуйте, як Ваш слоган буде виглядати в соціальних мережах та в інтернет пошукових системах. Найголовніший критерій: кнопка «мені подобається», бо який би не був соціальний підтекст у рекламної кампанії пива «Споживай відповідально», навряд чи це викличе інтерес і захоплення у Інтернет аудиторії в соціальних мережах.
А ось реклама сиру викликала масу варіантів веселих статусів серед творчої аудиторії Інтернету:
- Як вам мій домашній сир?
– Смакота, шкода Мурчик здох …
- Як вам мій домашній сир?
– Смакота, шкода Сусід здох.
- Як вам мій домашній сир?
– Смакота, шкода бригада швидкої здохла.
- Як вам мій домашній сир?
– Смакота, шкода … тьоть Таня? Альо! прокіньтеся
Незважаючи на провокаційність творчості Інтернет аудиторії, рекламний слоган явно вдався, якщо про нього говорять. Адже один з девізів, або, хочете, статусів Інтернету, який активно використовує і агентство вірусного інтернет маркетингу «Сарафанова реклама»:
«Якісно поширюємо чутки. Джерело забудеться, а бренд залишиться … ».
Не дарма один з популярних жіночих статусів Вконтакте звучить так:
«Вони говорять багато лайна про тебе, але це просто робить тебе більш відомою …».
Ну, і на закінчення ще кілька статусів від агентства «Сарафанова реклама»:
- Громадську думку формують не найрозумніші, а самі балакучі…
- Ми не розпускаємо чутки, ми їх створюємо!
- Якщо про Вас не говорять в Інтернеті – значить, Ви не існуєте.

Матеріал підготовленно РА "Сарафанова реклама"

Оригінал на  http://www.silradio.net/?p=445

Немає коментарів:

Дописати коментар