среда, 4 июля 2012 г.

Статуси інструмент реклами?

Статуси для аськи, статуси для контакту, веселі статуси для Однокласників, статуси на українській мові, ці запити незмінно входять в топи запитів всіх без винятку пошуковиків.
Чому статуси в соціальних мережах стали настільки популярні? Нехай на це питання відповідають соціологи і психологи, з іншої точки зору статуси в соціальних мережах це не просто новий модний тренд  - це чудовий маркетинговий хід, який дійсно можно застосовувати при рекламі в соціальних мережах.
Про що думає дівчина встановлюючи у себе Вконтакті статус:
«Колись я була ангелом …, потім поміняла крила на мітлу …. А що? І швидкість вище і по господарству зручніше …. ».
Та це просто рекламний і маркетинговий хід, оголосити всім, що в принципі дівчина «ангел» і хоче зацікавити своєю сторінкою. Таким чином вона просто рекламує в социальній мережі саму себе.
Є статуси, в ​​яких дівчата не тільки «рекламують» себе, але і прямо вказують на свій соціальний статус – «не заміжня».
“Я одна” не означає “я шукаю когось”, просто думала, що Вам цікаво буде знати …
Отже, якщо навіть самі «прикольні» статуси – це маркетинговий інструмент, то чому б цим не скористатися бізнесу?
Як, і для чого відкривати бізнесу свою сторінку в соціальних мережах «Сільське радіо» писало вже не раз, тому на цьому зупинятися не будемо, а просто перейдемо до прикладів.
Ось кілька прикладів, як можна використовувати статуси в соціальних мережах в рекламних цілях:
«Хочу золоту рибку, і Бентлі, так на всякий випадок, а раптом з рибкою якась лажа трапиться …», – замість «Bentley» природно можна вставити будь-яку відповідну марку автомобіля.
«Відірвалися від Інтернету, і поїхали з нами в літо. Літо, на краю світу, десь там, навіть зимою – літо! » – Доречний статус для туроператорів.
«Кожного ранку прокидатися від яскравих сонячних променів …
Швидше на пляж! Швидше купатися!
Влітку світ стає світліше! », – Відповідний статус для готелю на південних берегах наших морів.
«Літо! Це коли верхній одяг більше змахує на нижню білизну», – такий провокаційний статус був би вдалим для реклами бутіка чи магазину жіночого одягу.
«Літо відчувається, на вулиці так тепло, короткі спідниці, сонечко світить, пташки співають, співають … Співучий настрій завжди в нашому караоке-клубі!» – Непоганий статус для караоке-клубу.
«- Шукаєш нового хлопця не розлучившись з попереднім?
– Але, ти ж за новими туфлями, босоніж не ходиш?!!»- А ось такий статус-провокація для «сміливого» взуттєвого магазина зміг би привернути увагу. Адже в статусі важливу роль грає незвичність, свіжість, гумор і провокація.
Крім того, що статус, це хороший маркетинговий інструмент – це ще й чудовий маркер ефективності Вашого рекламного «слогана».
Читайте продовження на сайті

Комментариев нет:

Отправить комментарий