вторник, 24 апреля 2012 г.

Захист репутації страхової компаниїї в інтернеті.

Практично будь-який сучасний бізнес, і звичайно страховий, багато в чому побудований на репутації. Тому і розповімо про практичні приклади захисту і підтримки репутації страховими компаніями в Інтернеті.

Німецька прискіпливість і пунктуальність.
Деякі західні страхові компанії, найчастіше німецькі, у вигляді живої стрічки на своєму сайті щодня офіційно публікують інформацію про відшкодування страхових збитків. Зрозуміло без вказівки сум і прізвищ, а тільки коротку необхідну інформацію з вказівкою номерів страхових полісів. Безумовно, це не може не позначитися позитивно на їх іміджі і репутації.Бо це вже не обіцянки, а конкретні люди і виплати.

Опора на відомі бренди.
Співпраця і взаємодія з відомими брендами також зміцнює і захищає Вашу репутацію. На Facebook, на сторіночках західних страхових компаній досить часто можна побачити:
Страхова компанія оголошує про наше нове партнерство з Infinity. Ми пропонуємо спеціальні умови для всіх власників клубної карти. Для реєстрації натисніть на посилання. Не турбуйтеся!
Таким чином, це не лише пошук і залучення нових клієнтів, але і прекрасна інформація навіть для любителів інших автомобільних марок про те, що ця страхова компанія співпрацює з серйозним автомобільним брендом. Ну, а для автомобільного бренду це ще одна можливість використати рекламу в соціальних мережах.
Дійсність і реальність.
Репутація страхової компанії повинна відбивати дійсність. Якщо у Вас ціни вищі, ніж у конкурентів, не потрібно намагатися це приховати. Краще грамотно пояснити, що страховка дорожче тільки тому, що Ваша страхова компанія чесно і швидко відшкодовує клієнтам збиток.  Не допускайте ситуацію, коли різниця між репутацією і дійсністю величезна. Чим більше така різниця – тим гірше.
Правдиве відображення справ в Інтернеті і соціальних мережах призводить до підвищення сприйняття і поліпшення репутації страхової компанії.
Оперативність.
Оперативність в реакції на негатив це вже половина перемоги. Чим більше відповідей страхова компанія дає на поставлені питання, тим менше негативу в Інтернеті з’явиться про компанію. Адже якщо людина не отримала відповіді і реакції на одному Інтернет ресурсі, він піде “шукати правди” на іншій.
Правдивість.
Страхування - можливість точно з'ясувати наскільки креативним ти можеш бути насправді
Деякі страхові компанії спеціально дають якомога більше правдивої інформації, зміцнюючи свою репутацію тим, що вони не пропонують нікому не потрібні страховки. Наприклад, страхова компанія з Флориди спеціально розмістила на своїй сторіночці в Facebook інформацію приблизно наступного змісту :
Флориді не звикати до ураганів, повеней, блискавок або будь-яких інших стихійних лих. Страхування дозволяє покрити збитки, пов’язані із стихійними лихами. В той же час землетруси досить рідко трапляються у Флориді у відмінності від Лос-Анджелеса, так що не забудьте нагадати це Вашому страховому агентові.
Інша американська страхова з Чикаго також досить чесно на своїй сторіночці в Facebook попереджає:
Нікому не подобається думка про несподівану посадку літака на їх будинок, або, побачити автомобіль сусіда у Вашій вітальні. Але це якщо і може статися, то досить маловірогідно. А ось неблагополучні молоді люди, що проникли у Ваш будинок, і обробили аерозольною фарбою стіни, це реально. Чи буде ще гірше, якщо вони “прироблять ноги” вашому ноутбуку або ювелірним виробам. Страхування від реальних загроз дозволяє відшкодувати збиток від реальних загроз.
Турбота про клієнта.
Багато західних страхових компаній використовують маркетинг в соціальних мережах, щоб показати наскільки вони піклуються про клієнтів. Причому досить часто це навіть ніяк не пов’язано із страхуванням, а тільки з турботою про людей і соціальною відповідальністю. Що, звичайно ж, піднімає загальну репутацію компанії.
Наприклад, на сторіночках страхових компаній можна зустріти таку корисну інформацію:
Будьте обережні при використанні кредитних карт під час обіду в деяких ресторанах Тампи.
Більшість споживачів сьогодні вже звикли платити за все, від легкого обіду до жувальної гумки карткою, а не готівкою. Ми рекомендуємо Вам утриматися від розрахунків карткою, якщо Ви обідаєте в ресторанах Тампи.
Крадіжка даних з кредитних карт дуже популярна для відвідувачів ресторанів Тампи. І кращим захистом на думку експертів є використання готівки, коли це можливо.
У нас би це звучало так – намагайтеся замість готівки брати з собою банківську карту, якщо Ви збираєтеся увечері прогулятися по Троєщині, але сенс той же – попередження, як турбота про Вас.
Ми навели лише декілька прикладів, про те, як різні страхові компанії розуміють маркетинг в соціальних мережах. Але ми сподіваємося, що вони допоможуть фахівцям з маркетингу в українських страхових компаніях серйозніше відноситися до Інтернет маркетингу і захисту своєї репутації в Інтернеті і соціальних мережах.
Читайте також:
Інтернет маркетинг в страхуванні (Частина 1)
Інтернет маркетинг в страхуванні і захист репутації (Частина 2)
Весело про маркетинг і рекламу в страхуванні (Частина 4)

Комментариев нет:

Отправить комментарий