суботу, 19 травня 2012 р.

Веселі та незвичайні страховки

Весело про маркетинг і рекламу в страхуванні (Частина 4)
Декілька дуже цікавих і веселих прикладів  незвичайних і нестандартних страховок, щоб Ви не думали, що в страховому сегменті фінансового ринку все так нудно і всі думають лише про франшизи та відшкодування.
Автоцивілка, КАСКО, медична страховка, страхування майна і все? Звичайно ні, кількість варіантів страхування обмежена лише людською фантазією. У розділах курйозів новинних сайтів регулярно з’являється інформація про різні дивні страховки, що пропонуються страховими компаніями. Не рідко це переслідує всього лише одну мету: в результаті в ЗМІ і Інтернеті з’являється інформація про Вашу компанію в новинах.
Ось лише декілька варіантів дивних страхових полісів зі світової практики, які із задоволенням обговорюють користувачі Інтернету. Тим самим допомагаючи успішно рекламувати і просувати страхові компанії у всесвітньому павутинні від сайту http://www.silradio.net

Дивні і незвичайні страховки

Страховка від викрадання інопланетянами
Одна страхова компанія насправді пропонує страховку не лише від викрадання НЛО, але навіть від вагітності від інопланетян. Як стверджує компанія серед клієнтів не лише пересічні люди, але і ряд знаменитостей.
Страхування від надприродних сил
Де інопланетяни, там і полтергейст. Відомий готель купив страховку на мільйон, щоб захистити своїх клієнтів і персонал від риски смерті і травм від привидів, «барабашок», або інших надприродних явищ.
Страхування приватного космічного корабля
«Space Ship One» в 2004 році став першим приватним космічним кораблем. Він був застрахований на $ 100 млн.
Страхування від нападів морських тварин 
Національний Морський Центр в Бірмінгемі має страховку на мільйон для його відвідувачів від смерті і інвалідності від нападу гігантського японського краба.
Страхування від викрадання і виплати викупу
Цей поліс купують бізнесмени, які ведуть справи в країнах високого ризику, у тому числі в Мексиці, Австралії і навіть частині Європи. Проте, як показує досвід, маловірогідно, що люди можуть фактично отримати вигоду з цієї страховки, якщо вони попадуть в таку ситуацію.
Страховка від втрати нюху
Цей страховий поліс на 3 900 000 фунтів стерлінгів замовив виробник вина Chateau de la Garde Ілля Горт з Бордо. Лондонський Ллойд, знаменитий самими незвичайними страховками, зобов’язався виплатити суму в разі втрати винарем нюху.

Страхування зірок

Також не зайвим  буде застрахувати зірку якою-небудь незвичайною страховкою – пов’язати ім’я страхової компанії з ім’ям зірки не менш ефективно, ніж з солідним брендом для зірки це PR, а для Вас – реклама.
Страхування від Любові
Цей $100 000 поліс був оформлений відомим фотографом на свою модель. Страховка буде виплачена у випадку, якщо модель закохається і вийде заміж за час дії поліса.
Страхування посмішки
Ви напевно пам’ятаєте серіал російський серіал «Не родись красивой», який був аналогом американського «Ugly Betty» (Страшненька Бетті). Прекрасна посмішка актриси Америка Феррера (America Ferrera), що зіграла головну роль, була застрахована на $10 мільйонів.
Страхування від батьківства
Такий вигляд страхування підійде лише зіркам, що ведуть розбещений стиль життя. Девід Лі Рот з рок-групи Ван Хален (Van Halen) якраз і веде класичне життя рок-зірки (sex, drugs, rock-n-roll), тому застрахував свою сперму на $1 млн. від ризику небажаного батьківства.
Страхування бороди Санти
Ні, не справжнього Санти, а його двійника з торгівельного центру Macy’s в Нью-Йорку. На жаль сума страховки не оголошувалася.
Страхування частин тіла 
Це досить поширений вигляд страхування серед зірок, і прикладів тут дійсно сила силенна. Сідниці Дженіфер Лопез тягнуть на $27 мільйонів, ноги Мерайі Кері – $1 мільярд, тіло Деніела Крейга – 5 мільйонів фунтів. Список можна продовжувати і продовжувати.
Отже перш ніж займатися просуванням Вашої страхової компанії в Інтернеті і соціальних мережах, серйозно подумайте, яку несерйозну страховку ви могли б запропонувати.
Читайте також:
Інтернет маркетинг в страхуванні (Частина 1)
Інтернет маркетинг в страхуванні і захист репутації (Частина 2) 
Стратегія захисту репутації, маркетинг в страхуванні (ч. 3) 

Немає коментарів:

Дописати коментар