вівторок, 16 жовтня 2012 р.

Конкурси в соцмережах як краще проводити?

Невичерпна  тяга наших людей та користивучів Інтернету до «халяви», «шари» і всього безкоштовного роблять конкурси в соцмережах все більше, і більше популярними. Наші користувачі Інтернету дуже часто за «шару» готові заплатити будь-які гроші, і навіть стрибнути з мосту або цілими годинами сидіти в Інтернеті.  Тому якщо Ви все ж вирішили провести конкурс в соціальних мережах для просування Вашого бізнесу прочитайте наші рекомендації, можливо вони Вам допоможуть.

Конкурси в соцмережах, як проводити?

1. Слідувати загальним правилам
Перша і головна порада при проведенні конкурсу в соціальній мережі: треба слідувати правилам соцмережі для рекламних акцій – буде зовсім недобре, якщо вашу сторінку заблокують, або видалять за порушення правил ресурсу.
Зокрема на Facebook проведеннях рекламних конкурсів або акцій слід виконувати виключно в додатках: або самописних, або готових – доступних за невелику абонентську плату у цілого ряду західних розробників. (Щоб ви свого часу дарма не витрачали, правила Facebook в кінці поста).
2. Чіткі правила конкурсу
Це стосується не тільки конкурсів в соціальних мережах, але і будь-яких конкурсів: чим чіткіше ви пропишете умови (в тому числі враховуючи п.1) тим менше у вас буде головного болю, адже обов’язково знайдеться кілька людей, які захочуть отримати приз не за правилами, а за рахунок скандалів і звинувачень.
Голосування користувачів це добре – на одного учасника може доводитися кілька сотень голосуючих, тобто відвідувачів вашої сторінки. Однак, досвід показує: двічі подумайте, перш ніж повністю покладатися на голосування користувачів: майже завжди знайдеться серед учасників пара «ботоводів», або просто любителів перехитрити систему, тому треба залишати можливість «ручного керування». Наприклад, вкажіть у правилах, що за результатами голосування конкурсу в соціальній мережі буде визначена група з 10 фіналістів, а переможців обере журі – так ви позбудетесь «занадто розумних» любителів «накручувати» результати.
Офіційні правила конкурсу в соціальній мережі краще розмістити на Вашій зовнішній сторінці, а в соцмережах дати тільки посилання на них. Якщо Ви хочете задіяти Твіттер для конкурсу, то втиснути правила в 140 символів у вас все одно не вийде – тут без посилання точно не обійтися. А конверсія трафіку нікому ще не заважала.
На Facebook є можливість закріпити обраний пост вгорі стіни – на час проведення конкурсу на Facebook закріпіть нагорі оголошення про початок конкурсу з посиланням на сторінку з правилами.
3. Запуск з «товкача»
Не думайте, що якщо ви запропонуєте хороші призи, то до вас відразу кинуться учасники – першим починати ніхто зазвичай не хоче, а от «стадне почуття» (без образ) – хороший каталізатор.
Як показує наш досвід проведення конкурсів в соціальних мережах, щоб конкурс почав працювати треба перших учасників залучити з своїх – вони покажуть приклад, як і що потрібно робити, і дадуть своєю появою відмашку – «конкурс розпочався». Щоб вас не звинувачували в порушенні правил конкурсу – можете приписати, що це співробітники, і вони в конкурсі приймати участі не будуть, а тут просто для прикладу.

ЧИТАЙТЕ ПРОДОВЖЕННЯ - Конкурси в соцмережах

Немає коментарів:

Дописати коментар