неділю, 4 березня 2012 р.

Саме велике вірусне фото

Вірусне фото може бути дуже успішним інструментом не тільки вірусного маркетингу, а й реального просування в соціальних мережах.
Цікавий приклад - найбільша, на сьогоднішній день, анаморфна картина, виконана на замовлення Reebok (до честі Reebok треба сказати, що їх логотип зливається з фоном і не ріже око). Ця картина намальована просто неба на одній із вулиць.
Так, велика, так, дорого, зате який ефект – мало того, що в Книгу Рекордів Гіннеса потрапили, так ще й новинні сайти опублікували. Фото 3D живопису дуже популярні в Інтернеті, їх із задоволенням розміщують розважальні сайти, і розмір в даному випадку не важливий – головне, щоб це було красиво, і щоб відчувався 3D ефект.

Немає коментарів:

Дописати коментар