четверг, 29 марта 2012 г.

1 квітневі розіграші як реклама!

Напередодні самого веселого свята - Першого квітня все частіше починаємо замислюватися та вигадувати, як розіграти рідних і близьких.
Але, мало хто замислюється та використовує цей сильний маркетинговий хід для бізнесу та залучення клієнтів. Хоча люди сотні, а може й тисячі років розігрують один одного, але тепер ще є соціальні мережі, які можна задіяти.
Це означає, що поширювати фантастичні небилиці стало можливим з космічною  швидкістю, а відокремити правду від чийогось жарту або вигадки – складніше, бо в чудеса ми віримо все менше, а в неймовірне все більше.
Ось лише невеличкий ряд прикладів і можливих ідей, на яких можна не лише повчитися, але і посміятися.  Почнемо з “монстрів” в даному випадку – “монстрів Інтернету”.
Компанія Google вже 10 років не упускає можливості розіграти, а заразом і пропіарити себе, серед  якомога більшої кількості користувачів. У 2000 році Googlе, представив “пошукову технологію Mentalplex”, здатну читати думки користувачів, що позбавляє його від необхідності вручну вводити пошукові запити. У 2010 році Google порадував цілою порцією розіграшів, ось деякі:
  • Google блоги: Google міняє ім’я на “Topeka”.
  • Google Docs: тепер дозволяє зберігати не лише документи, але і все що завгодно, включаючи ФІЗИЧНІ ОБ’ЄКТИ!
  • google.co.uk: запущений перекладач Google для тварин, який дозволяє переводити звуки, що видаються тваринами на англійський.
  • Google Mobile: при запиті з мобільного телефону “де я”, по якому зазвичай видається реальне місце розташування, 1 квітня видавалися дивні місця: Хельмова Падь, Марс, або Хогвартс.
На Youtube також з’явилося відео, що стосується Google, про запуск сервісу Google Verticals – зображення в реальному часі на Картах Google (Google Maps). Крім того, Youtube порадував повідомленням про те, що відтепер будь-яке відео може бути конвертоване в ТЕКСТ додаванням до адреси відео “&feature=featured&textp=fool” (анг.  “fool” – дурень).
Ну, і про інших «монстрів» технологій:
iphone: подав повідомлення про вірус, який заставляє додатки у прямому розумінні ВИПАДАТИ з апарату.

nasa.gov: опублікувало “доказ наявності води на Місяці” – фотографію з місячної місії, на якій астронавт змальований поряд з напувалкою,  як повідомляє сайт go2mars.info.
Мережа кав’ярень Starbucks оголосила на сайті про те, що вводяться два нові розміри порцій: Plenta і Micra (Багата і Мікра), цю новину примудрився передрукувати, цілком серйозно, один з українських новинних сайтів.
На Україні і в Росії все було не так феєрично. Яскравіше за всіх “виступив” сайт газети РБК daily:  Найвдалішим їх розіграшем, по кількості тих ресурсів, що передрукували повідомлення, стала наступна новина: Команда «Формули-1» концерну Renault попросила в «Ростехнологій» зняти з боліда Віталія Петрова логотип Lada. Начебто невдачі, які останнім часом переслідують пілота в гонках, можуть негативно позначитися на світових продажах «Автовазу».  Замітка була датована 32 березня, що не перешкодило декільком виданням і радіостанціям “підхопити” новину.
А ось в новину про те, що на Євробачення третій раз поїде Діма Білан, повірив мало хто.
Союз біатлоністів Росії повідомив на своєму сайті, що, вперше в історії тренувати збірну Росію по біатлону будуть іноземні тренери. Новину встиг передрукувати “Радянський спорт”.
Насправді, розіграші публікували багато ресурсів, але тут приведені ті, в які повірили інші, – адже в цьому головна мета першоквітневих жартів, крім того, як Ви вже переконалися, це ще і інструмент для реклами.
Читайте далі:
1 квітня, або, і далі про «монстрів»
1 квітня хоче дати Вам грошей (частина 3)

Комментариев нет:

Отправить комментарий